Kako shujšati v kratkem času z vitaminsko dieto?

kako shujšati v kratkem času
JEDILNIK ZA HUJŠANJE! PREVERI SUPER CENO!

Najpogosteje se zato kako shujšati v kratkem času, zanimate tisti, ki morate do izgube teže na hiter način, priti zaradi kakšne posebne priložnosti (nor. poroka, jubilej, obletnica, snemanje,….) ali pa tisti, ki vam zdravnik “zapove”, da je izguba teže skoraj da že zelo nujna.

Pri hitrem hujšanju zaradi specifičnih želja in potreb (recimo pred poroko), se, kot boste videli v nadaljevanju prispevka, žal vseeno priporoča najmanj 14 dnevni rok, saj hitrega hujšanja, v enem dnevu, praktično ni.

Bodoče neveste, ki želite shujšati v kratkem času, si zato vzamite na voljo najmanj 14 dni, zavedajte pa se, da med spodnjimi nasveti, ne bodo vsi “najbolj zdravi”, saj se agresivno in hitro hujšanje, odsvetuje, še bolj pa, če bi se za hitro izgubo teže, odločale večkrat v letu.

Organizatorji porok znajo povedati, da je ena izmed najbolj uporabljanih metod za hitro izgubo teže, v zelo kratkem času, t.i. metoda hujšanja s pomočjo vode. Zjutraj preprosto pojeste zgolj sadje ali zelenjavo ali nemasten mlečni napitek, od opoldneva naprej pa uživate samo vodo. Ponavljanje tega 14 dni vam bo nedvomno pomagalo k izgubi v povprečju 3 do 5 kilogramov, kar pa je že teža, ki se jo opazi. In bodoče neveste zato to metodo prakticirajo najpogosteje za hujšanje v kratkem času.

Kako shujšati v kratkem času – za vse ostale…. To je vprašanje, na katerega iščejo odgovore tako strokovnjaki za prehrano, kot vsi, ki imajo težave z odvečnimi kilogrami. Pogosto se zgodi, da shujševalne diete ne prinesejo rezultatov, ki smo jih pričakovali. Hitre diete običajno pomagajo, da izgubimo kakšen kilogram. Vendar takoj, ko prenehamo z dieto, se kilogrami spet hitro nabirajo. Posebej težko je shujšati v trebuh in stegna.

 

Čudežne formule za hujšanje ni, pač pa deluje samo sprememba prehrane in veliko discipline. Sestaviti si moramo jedilnik, kamor vključimo živila, ki vsebujejo dovolj hranil in vitaminov.

 

Hrano moramo tudi pravilno pripraviti, predvsem se moramo izogibati odvečni maščobi.  V času izvajanje diete se izogibajmo uživanju alkohola in se vsak dan dovolj gibajmo. V naše obroke vključimo hrano, ki vsebuje vse pomembne vitamine, saj brez njih ni hujšanja. Sodelujejo pri vseh pomembnih procesih.Vitamini so pomembni za gradnjo celic, kosti in krvi. Nepogrešljivi so za krepak imunski sistem in kadar nam jih primanjkuje postanemo utrujeni in lahko tudi zbolimo. Hujšanje z vitaminski dieto je predvsem zdravo in varno hujšanje! 

 

 

vitamini za hujšanje
SUPER PAKET – SUPER VITAMINI! PREVERI ZDAJ!

 

 

Kako shujšati v kratkem času s hrano, ki vsebuje veliko vitaminov?

 

Če se odločimo da bomo postali vitki z vitamini, potem se moramo o vitaminih tudi kaj naučiti. Vedeti moramo v kateri hrani se nahajajo določeni vitamini in koliko hrane moramo pojesti, da zadovoljimo dnevno potrebo. Sestava jedilnika pri vitaminski dieti ni preveč težka naloga!

 

Naši obroki morajo vsebovati predvsem veliko svežega sadja in zelenjave, izogibati se moramo predelanim mesninam in raznim konzervam. Redijo lahko tudi pijače, posebej že pripravljene limonade in sokovi. V teh napitkih je skrito veliko sladkorjev in malo vitaminov. Najboljši so sveže stisnjeni sokovi, ali pa samo voda z malo svežega limoninega soka. V zimskem času ali kadar nam primanjkuje časa, lahko vitamine izjemoma uživamo tudi v obliki prehranskih dopolnil.

 

Pri pripravi hrane moramo biti še posebej previdni, saj so vitamini zelo občutljivi. Uniči jih lahko svetloba, zrak in vročina! Da ohranimo dragocene vitamine v hrani, se moramo držati naslednjih navodil, posebej pri pripravi sadja in zelenjave:

 

  • Pri sestavi obroka, vedno uporabimo čim bolj svežo zelenjavo in sadje. 
  • Sadje in zelenjavo vedno shranjujemo v temnem in hladnem prostoru, pripravimo jih vedno šele tik pred kuhanjem.
  • Sadje in zelenjavo pred kuhanjem samo na kratko operemo in če je mogoče, sadja ne lupimo, saj je v lupini običajno največ vitaminov.
  • Sadje in zelenjavo vedno najprej operemo in šele potem razrežemo. S tem preprečimo, da z vodo odplaknemo vodotopne vitamine.
  • Ko pripravljamo jedilnik, nanj vključimo čim več presnega sadja in zelenjave. S kuhanjem se vedno uniči nekaj dragocenih vitaminov.
  • Pri kuhanju uporabljajmo malo vode, sestavine dušimo pokrite in v lastnem soku, da ohranimo čim več hranil.
  • Jed postrežemo takoj ko je kuhana, izogibajmo se pogrevanju jedi.

V katerih živilih se nahajajo vitamini in kakšni so znaki pomanjkanja določenega vitamina?

 

Kako shujšati v kratkem času in kako pripravimo tedenski načrt prehranjevanja? Če smo se odločili za dieto, pri kateri ne bomo šteli kalorij, pač pa vitamine, potem se moramo dobro seznaniti z živili, ki jih bomo vključili v jedilnik. Dieta z vitamini je najbolj smiselna v poletnem in jesenskem času, ko je na voljo dovolj svežega sadja in zelenjave. Seveda pa jo lahko izvajamo skozi celo leto, samo malo bolj iznajdljivi bomo morali biti. Najprej pa spoznajmo vitamine:

Vitamin A

Vitamin se nahaja v zelenjavi z zelenimi listi, v jajcih, maslu, jetrih, ter v sadju in zelenjavi rdeče barve. Ta vitamin potrebujemo za zdravje oči, kože in las. Vitamin A je potreben za celično zaščito, krepi imunski sistem in preprečuje nastanek rakastih obolenj. Zanki pomanjkanja vitamina A, se pokažejo kot nočna slepota, luskasta koža in neodpornost na okužbe.

 

Vitamin C

Največ vitamina C najdemo v sadju, citrusih, gozdnih sadežih, zelenjavi in krompirju. Pomembne vir tega vitamina je paprika, zelje, špinača, kivi in gozdni sadeži. Vitamin C je pomemben za imunski sistem, sodeluje pri absorpciji železa, pri tvorjenju krvi in pri gradni celic. Če pride do pomanjkanja, smo bolj dovzetni za okužbe, lahko smo utrujeni, rane se počasneje celijo, lahko se pojavi zastoj v rasti in zmanjšana storilnost. Pri večnem vprašanju, kako shujšati v kratkem času, je tudi večni odgovor: vitamin C je nepogrešljiv v naši prehrani!

 

Vitamin D

Glavni vir vitamina D so jetra, meso, mleko, ribe, jajca in gobe. Potrebujemo ga za močne kosti in zobe. Vitamin D se tvori v koži, pri obsevanju s sončnimi žarki. Pomanjkanje vitamina D, lahko povzroči motnje v rasti, osteoporozo in težave s kostmi in zobmi.

 

Vitamin E

Vitamin E se nahaja v rastlinskih maščobah: olje pšeničnih kalčkov in sončnično olje. Najdemo ga tudi v zelju, papriki, špinači, avokadu, žitih, oreščkih in stročnicah. Za pomemben vitamin je potreben za celično zaščito, preprečuje oksidacijo maščob, pomaga razstrupljati jetra in preprečuje nekatere oblike raka. Zaradi pomanjkanja vitamina E, nas lahko doleti slabokrvnost in mišična oslabelost.

 

Vitamin K

Vitamin K najdemo v zeleni zelenjavi, žitih, mleku in mesu. Pomemben je za strjevanje krvi, pomanjkanje lahko povzroči počasnejše strjevanje krvi.

 

Vitamin B1

Vitamin B1 se nahaja v kalčkih, stročnicah, polnozrnatih žitih, krompirju, sončničnih semenih, v rumenjaku, svinjskem mesu in v kvasu. Za vitamin sodeluje pri presnovi ogljikovih hidratov, imenujemo ga tudi protistresni vitamin. Pomemben je tudi za zdravje srca in mišic. Če nam primanjkuje vitamina B1, smo lahko utrujeni, brez apetita, oslabijo nam mišice, lahko pa se pojavijo motnje v delovanju krvnega obtoka.

 

Vitamin B2

Vitamin B2 v telo vnesemo z uživanjem kalčkov, mleka, mesa, rib in polnozrnatih žit. Potrebujemo ga za delovanje cele presnove in za zdrav imunski sistem. Zaradi pomanjkanja tega vitamina nam razpokajo ustnice, koža je izsušena in manjka nam splošne vitalnosti.

 

Vitamin B6

Vitamin B6 pridobimo iz zelja, pora, paprike, soje, banan, krompirja, žit, oreškov, mesa in rib. Potreben je za presnovo beljakovin, za zdravo kožo, lase in živce. Pomanjkanje povzroča utrujenost, slabokrvnost, spremembe na koži in pomanjkanje apetita.

Vitamin B12

Vitamin B12 je v mesu, v kislem zelju, mleku, kislem mleku, jajcih in ribah. Ta vitamin je pomemben za gradnjo celic in njihovo zaščito, za zdrav imunski sistem, tvorjenje krvi in za vezivna tkiva. Zaradi pomanjkanja smo utrujeni, slabokrvni in bolj dovzetni za infekcije.

 

Niacin

Niacin se nahaja v krompirju, gobah, stročnicah, grahu, žitih, mesu in v ribah. Potrebujemo ga za energijsko presnovo, za zdravo kožo, srce in živce. Pomanjkanje nas lahko privede v depresijo, pojavi se slabost in driska.

 

Folna kislina

Folna kislina je v zelenjavi: špinača, beluših, koromaču, rdeči pesi..Najdemo jo tudi v krompirju, svežem pomarančnem soku, mleku in polnozrnatih žitih. Folna kislina sodeluje pri delitvi celic in tvorjenju krvi.

Je močna zaščita pred srčnim infarktom. Če nam manjka folne kisline, smo bolj dovzetni za okužbe, pojavi se slabokrvnost in utrujenost.

 

Pantotenska kislina

Ta kislina je prisotna v brokoliju, melonah, gobah, rumenjaku, žitih, jetrih, kvasu, mleku in mesu. Potrebna je za presnovo, za zdravo kožo, lase in za tvorjenje krvi. Pomanjkanje lahko povzroči poškodbe na koži, lasje so brez sijaja, poveča se tudi dovzetnost za okužbe. Če se še vedno sprašujemo, kako shujšati v kratkem času, potem živila, ki vsebujejo to kislino, ne smejo manjkati na našem krožniku

 

Biotin

Biotin ali vitamin H, je v korenju, grahu, špinači, soji, jajcih, kvasu, oreških, ovsenih kosmičih, mleku, v stročnicah in v šampinjonih. Vitamin H potrebujemo pri celični presnovi, za krvne celice, živce, kožo in lase. Pomanjkanje povzroči utrujenost, pomanjkanje apetita, izpadanje las in spremembe na koži.

 

Kako shujšati za vedno s pomočjo načrta tedenske prehrane?

 

kako shujšati za vednoTedenski jedilnik za hujšanje si pripravimo vnaprej, tako da lažje načrtujemo, katera živila bomo uporabili. Naš namig: Jedilnik za hujšanje!

 

Ponedeljek

Zajtrk: sadna solata, polnozrnata žemljica s sirom in mehko kuhano jajce.

Kosilo: solata iz špargljev s paradižnikovo omako, manjša skodelica jagod ali kivija.

Večerja: Lahka mineštra in kos polnozrnatega kruha.

 

Torek

Zajtrk: navadni jogurt, 1 paradižnik in kos polnozrnatega kruha.

Kosilo: Solata s kalčki in polnozrnata žemlja.

Večerja: Špageti s svežo paradižnikovo omako in ena pomaranča.

 

Sreda

Zajtrk: Musli s svežim sadjem.

Kosilo: Pečena zelenjava in riževi rezanci.

Večerja: Solata z bučkami in paradižnikom, ržena žemljica in skodelica grozdja.

 

Četrtek

Zajtrk: Napitek z malinami in jagodami, polnozrnata žemljica

Kosilo: Špinačna solata, kos polnozrnatega kruha in ena pomaranča.

Večerja: Puranji zrezek z repo in porcija naravnega riža.

 

Petek

Zajtrk: Musli s svežim sadjem in kos polnozrnatega kruha.

Kosilo: Zelenjavna juha iz sezonske zelenjave, skodelica ananasa in mandljev.

Večerja: Solata s cvetačo in brokolijem.

 

Sobota

Zajtrk: Mlečni napitek z borovnicami in banano in polnozrnata žemljica.

Kosilo: Zelenjava s karijem in ingverjem, priloga polnozrnati riž.

Večerja: Skodelica korenja in redkvic, kos polnozrnatega prepečenca.

 

Nedelja

Zajtrk: Musli s svežim sadjem ali polnozrnata žemlja.

Kosilo: Zelenjavna solata z zelišči in jabolčnim kisom, kos polnozrnatega kruha

Večerja: Tortilja s papriko in porom, skodelica ananasa z datlji.

 

Oglejte si nekaj idej kako shujšati v kratkem času z vitamini:

 

 

Uporabljeno besedilo: kako shujšati v kratkem času, kako shujšati, jedilnik za hujšanje

Deli naprej